

Live klađenje na novom nivou.
Slikovno uputstvo:
Flashbet - pravila igre
- Minimalna opklada iznosi 20 RSD, dok je maksimalna 50.000 RSD.
- Freebet iz vašeg Freebet novčanika ne može se koristiti za Flashbet opklade.
Od 06.05.2025. svaki korisnik dobija pravo na 3 Freebet opklade u iznosu od 100 RSD, koje se mogu iskoristiti isključivo na Flashbet događajima.
Freebet pravila – Flashbet:
- Freebet opklade se ne mogu zameniti za novac.
- Moguće je koristiti isključivo ponuđene uloge (100 RSD) bez mogućnosti promene iznosa.
- Za aktivaciju Freebet opklada, korisnik mora imati raspoloživa novčana sredstva na balansu.
- Odigravanje opklade pravim novcem postaje dostupno tek nakon što korisnik iskoristi sve dodeljene Freebet opklade.
Isplata dobitaka iz Freebet opklade:
Dobitak ostvaren korišćenjem Freebet-a biće umanjen za iznos besplatne opklade.
Na primer: Ukoliko igrač odigra Freebet opkladu od 100 RSD na kvotu 3.00 i opklada bude dobitna, korisnik će dobiti 200 RSD (300 RSD bruto dobitak – 100 RSD Freebet ulog).
Pravila igre – FUDBAL
Opis opklada može sadržati specifična ograničenja u vezi sa rezultovanjem opklada (npr. blokirani udarci su isključeni iz opklada na udarce). Molimo Vas da pogledate opkladu kako biste pregledali detalje o ograničenjima unutar pojedinačnih opklada, ukoliko ih ima.
Svi vremenski okviri navedeni unutar opklada uključuju početna i završna vremena koja su spomenuta (npr. HOĆE LI BITI IZVEDEN KORNER IZMEĐU 12:00 I 18:59?, će biti rešeno kao DA, ako je korner izveden tačno između 12:00 ili 18:59).
Skraćenice se koriste kao identifikatori za opisivanje imena timova (npr. Real Madrid je RMA).
Tip opklade | Definicija | Primer |
Prvo poluvreme | Ovo uključuje svo dodatno vreme za produžetak ili prekid. | HOĆE LI RMA IZJEDNAČITI PRE KRAJA PRVOG POLUVREMENA? 🤝 |
Regularno vreme | Ovo uključuje svo dodatno vreme za produžetak ili prekid, ali ne uključuje produžetke ili vreme za izvođenje penala. | UKUPAN BROJ GOLOVA DANAS? 🔥 |
Drugo poluvreme | Ovo uključuje svo dodatno vreme za produžetak ili prekid, ali ne uključuje produžetke ili vreme za izvođenje penala. | KONAČAN REZULTAT NA KRAJU DRUGOG POLUVREMENA? 📋 |
Igrač vs tim | Sve opklade su zasnovane na timovima, osim ako opklada izričito ne navodi igrača. | DA LI ĆE MESSI IMATI ŠUT NA GOL U DRUGOM POLUVREMENU? 🎯 |
Hoće li se događaj desiti između X i Y vremenskog okvira | Unutar navedenog vremenskog okvira, da li će se dogoditi bar jednom navedena statistika. | DA LI ĆE BITI IZVEDEN KORNER IZMEĐU 12:00 I 18:59? 🚩 |
Koji događaj će se prvi desiti nakon X vremena | Nakon navedenog vremena u naslovu opklade, koja od dve statistike dostupne za izbor će se desiti prva (isključujući sve statistike koje nisu pomenute kao opcije). | FAUL ILI AUT PRVI NAKON 65:00? ⚽ |
Hoće li se događaj desiti pre/do X vremena? | Nakon vremena “počinje u” u ograničenju, i pre navedenog vremenskog pečata u naslovu opklade. Bar jedno pojavljivanje ciljne statistike. | HOĆE LI BITI GOLOVA DO 19:59? 🔥 |
Koliko će događaja biti između X i Y vremena? | Unutar navedenog vremenskog okvira, koliko će biti pripisanih pojavljivanja ciljne statistike. | CZE KORNER. KOLIKO ĆE KORNERA IMATI IZMEĐU 81:00 I 89:59? |
Koliko će događaja biti do X vremena? | Nakon vremena objavljivanja opklade ili “počinje u” vremena u ograničenju, gde je to primenljivo, koliko će pojavljivanja ciljne statistike biti. | PREKO/POD 1.5 UKUPNIH KORNERA DO 14:59? 🚩 |
Ko će prvi stići do X količine statistike? | Ko će prvi stići do navedene ciljane vrednosti ciljne statistike, kako je navedeno u naslovu opklade. Rezultovanje uključuje ukupnu količinu statistike koja je već akumulirana u igri do vremena objavljivanja. | OBA TIMA IMAJU 5 FAULOVA! KO ĆE PRVI STIĆI DO 7? |
Ko će imati sledeću statistiku posle X vremena? | Tim protiv tima ili igrač protiv igrača, ko će biti pripisan sa sledećim pojavljivanjem ciljne statistike u naslovu opklade posle X vremenskog pečata. | MUN KORNER! KO ĆE IZVESTI SLEDEĆI KORNER POSLE 55:00? 🚩 |
*Rezultovanje opklada
Statistike koje obezbeđuje i definiše provajder statistike za mikro klađenje će se koristiti za određivanje rezultovanja opklada postavljenih na: (I) šut van okvira gola, (II) šut u okvir gola, (III) šut na gol, (IV) šut izvan kaznenog prostora, (V) blokirani šut, (VI) slobodan udarac, (VII) aut, (VIII) gol-aut, (IX) korner, (X) odbrana, (XI) izmena, (XII) gol, (XIII) faul, (XIV) lopta van igre, (XV) karton, (XVI) ofsajd, (XVII) igrač, i druge statistike kako je definisano od strane provajdera podataka za mikro klađenje.
Ako uslovi opklade nisu ispunjeni u okviru određenog vremenskog okvira, opklade se poništavaju. Uzimaće se u obzir samo određene statistike, ignorišući sve ostale. Na primer, u opkladi koja pita “Šta će se prvo dogoditi posle 50:00?”, gde je Opcija A “Šut”, Opcija B je “Faul”, a korner se desi pre šuta ili faula, opklada ostaje otvorena dok se jedan od navedenih uslova ne ispuni. Ako se nijedan ne ispuni tokom trajanja utakmice kako je definisano u nastavku, opklada se poništava.
Statistika | Detaljan opis |
Šut van okvira gola | Šut koji ide pored ili preko gola ili pogađa stativu ili prečku. |
Šut u okvir gola | Uključuje sve postignute golove, odbrane upućene u okvir gola od strane golmana, ili izbacivanja lopte koja spašava gol od strane igrača pre gol-linije. |
Šut | Definisan kao šutevi u okvir gola ili van okvira gola. Isključuju se blokirani šutevi koji nisu u rezultovanju. |
Šut izvan kaznenog prostora | Šut koji potiče izvan kaznenog prostora. Šut koji potiče sa linije smatraće se kao unutar tog prostora. Šut sa linije od 16 metara kaznenog prostora računa se kao unutar kaznenog prostora. |
Blokirani šutevi | Pokušaj šuta ka golu blokiran od strane igrača u polju, gde su drugi odbrambeni igrači ili golman iza blokera. Uključuje šuteve koje nenamerno blokira saigrač strelca. |
Slobodan udarac | Isključuje penale. Uključuje ofsajde. |
Aut (Ubacivanje sa strane) | Metod ponovnog pokretanja igre kada je lopta izašla van granica terena preko aut linija. |
Gol-aut | Metod ponovnog pokretanja igre, kada lopta izađe iza gol linije terena od strane napadačkog tima. |
Korner | Beleži se kada napadački tim vrati (ili pokuša da vrati) loptu u igru iz kornera. |
Odbrana | Uključuje samo odbrane golmana. |
Izmena | Zamena igrača sa klupe koji ulazi na teren tokom utakmice za igrača koji je već igrao na terenu. |
Gol | Pripisivanje gola strelcu gola, ili u slučaju autogola, igraču odbrane. |
Faul | Uključuje samo dosuđene i/ili osvojene faulove u rezultovanju. Sledeće se ne smatraju dosuđenim ili osvojenim faulovima: ofsajdi, igranje rukom, simuliranje, pravilo povratne lopte, nelegalno izvođenje, protest ili ometanje gde se dosuđuje slobodan udarac, prednost u igri i/ili naknadno opomenut igrač. Sve što ne doprinosi ukupnom broju faulova za igrača ili tim i ne rezultira slobodnim udarcem ili penalom ne smatra se faulom. |
Lopta van igre | Kada je lopta napustila teren za igru zbog gol-udara, kornera ili auta. |
Karton | Uključuje samo kartone za igrače na terenu. Kartoni za igrače na klupi ili trenere se ne računaju. |
Ofsajd | Događaj pripisan igraču koji je u ofsajd poziciji kada se dosuđuje slobodan udarac. |
Igrač | Ako igrač učestvuje u utakmici nakon što je zvanično počela, a zatim ne završi tu utakmicu iz bilo kog razloga, svaka opklada postavljena na tog igrača će se smatrati važećom i neće biti poništena. |
*Ponovno rezultovanje
Ako statistike nisu obezbeđene ili postoje ubedljivi dokazi da su rezultovanja netačna, kako je definisano pravilima u ovom dokumentu, koristićemo dokaze od sekundarnih provajdera podataka da podržimo zahteve za ponovno rezultovanje. U slučaju da nema pokrivenosti od strane sekundarnih provajdera podataka za određeni događaj, video snimak može biti korišćen kao konačna provera za utvrđivanje odluke o zahtevu za ponovno rezultovanje. U slučaju kada nema video snimka ili dostupnog sekundarnog izvora, prvobitno rezultovanje će ostati na snazi na osnovu dokaza provajdera statistike za mikro klađenje. Ponovna rezultovanja su u isključivoj nadležnosti Kero tima za korisničku podršku i zahtevaju ubedljive dokaze da bi se sprovela.
*Odložene, unapred pomerene, napuštene ili prekinute utakmice
Opklade se objavljuju samo 15 minuta pre početka utakmice. Ako je utakmica napuštena ili odložena, smatramo da je događaj završen, automatski poništavamo sve opklade i zatvaramo događaj. Takođe zadržavamo pravo da poništimo opklade ako dobijemo informaciju od našeg provajdera podataka da je utakmica premeštena, otkazana ili napuštena.
Opklade na utakmice koje se odigraju pre zakazanog datuma ili vremena su važeće ako su postavljene pre novog početka. Napuštene utakmice smatraju se poništenim, osim ako je ishod opklade već određen, kao što je prvi strelac gola. Ako se prekinuta utakmica nastavi i završi u razumnom vremenskom okviru od početka događaja, prema oceni provajdera statistike, opklade ostaju važeće. U suprotnom, opklade se poništavaju, osim onih koje su već odlučene. Ako se utakmica ponovo odigra u celosti, tretira se kao napuštena, poništavajući sve opklade osim onih koje su određene pre prekida.
Pravila igre – KOŠARKA
Klasifikacije statistika su definisane prema zvaničnom NBA pravilniku i tumačene od strane mikrobetting provajdera podataka.
Za obradu opklada, koristi se vreme na satu utakmice i vreme četvrtina kao početne tačke za opklade. Na primer: „koji tim postiže sledeći šut iz igre nakon 10:00 (Q1)?“ obrađuje se šutom koji se dogodi u 9:59 (Q1) ili kasnije. Vremenske granice su isključene, što znači da šut tačno u 10:00 (Q1) ne važi. Opklade važe kroz četvrtine i produžetke, osim ako nije drugačije naznačeno. Ako nijedna opcija nije ispunjena do kraja meča, opklada je nevažeća i biće obrađena kvotom 1.
Svi vremenski podaci vezani za događaje u igri određuju se isključivo od strane mikrobetting provajdera. To uključuje tumačenje vremena kada je šut ostvaren. Ako drugi izvori tvrde da je šut bio u „10:01 (Q1)“, a provajder u „9:59 (Q1)“, koristi se vreme provajdera.
Statistike koje obezbeđuje mikrobetting provajder koriste se za obradu opklada u sledećim kategorijama: (i) Igrač, (ii) Posed, (iii) Sledeći šut iz igre, (iv) Prvi do, (v) Slobodna bacanja, (vi) Početno podbacivanje.
(i) Igrač
- Svi navedeni igrači moraju imati zabeleženo vreme provedeno u igri kako bi opklade bile važeće.
- Ako je nakon postavljanja opklade na igrača pre početka utakmice, navedeni igrač označen kao DNP (nije igrao), ili iz bilo kog razloga ne uđe u igru, sve opklade se poništavaju.
- Ako nakon postavljanja opklade, neki od navedenih igrača u opkladi ne zaigra ili bude zamenjen pre nego što dođe do obrade opklade, takve opklade se smatraju nevažećim i poništavaju se. Opklade će biti važeće isključivo dok svi navedeni igrači iz opklade istovremeno igraju na terenu. Sve neobrađene opklade igrača biće poništene ukoliko igrač napravi 5 ličnih grešaka, bude isključen iz igre ili se zbog povrede proglasi da neće više učestvovati u meču.
(ii) Posed lopte
Akcije | Pravila |
Obrada | Opklade koje se odnose na ishod poseda biće važeće samo ako se posed završi na jedan od sledeća tri načina:
1. Rezultat u napadu a. Pogodak za dva poena b. Pogodak za tri poena c. Pogodak sa linije slobodnih bacanja i. Ako posed završi faulom u pokušaju šuta koji rezultira slobodnim bacanjima: ishod “Pogodak” biće proglašen pobedničkim ako je makar jedno slobodno bacanje pogođeno, a ishod “Bez pogodaka” važi ako su sva bacanja promašena. Slobodna bacanja dosuđena zbog tehničkih grešaka tokom igre se računaju.Slobodna bacanja dosuđena zbog tehničkih grešaka tokom prekida igre ne računaju se. 2. Rezultat koji nije u napadu a. Defanzivni skok b. Izgubljena lopta i. Igrač se smatra odgovornim za izgubljenu loptu ukoliko izgubi posed u korist protivničkog tima pre nego što uputi šut. To uključuje i situacije kada protivnik dođe do lopte posle skok-lopte, kao i kada napadač napravi smetnju na obruču (npr. dira obruč dok je lopta iznad njega). U posedima u kojima se dogodi više ishoda (npr. postigne se šut iz igre i dodeli dodatno slobodno bacanje u istoj akciji), opklada će se obraditi prema prvom ishodu – postignutom šutu iz igre. |
Čekanje | Ofanzivni skok produžava posed. Dakle, ako igrač promaši šut iz igre, ali njegov tim osvoji ofanzivni skok i postigne poene, rezultat tog poseda se računa kao poen. Ovo važi bez obzira na to koliko se puta dogodi ofanzivni skok, sve dok se ne ostvari jedan od navedenih ishoda za obradu. |
Nevažeći slučajevi | Ako vreme istekne u toku perioda pre nego što se posed završi u skladu sa pravilima obrade navedenim iznad, opklada će biti proglašena nevažećom. |
(iii) Sledeći šut iz igre
U slučaju nedozvoljenog ometanja šuta u odbrani (kada odbrambeni igrač dira loptu u silaznoj putanji ka obruču), poeni se dodeljuju timu koji je šutirao i igraču koji je izveo šut, i opklada se obrađuje na taj način. Ako je igrač fauliran u trenutku šuta i ne postigne koš, to se ne računa kao promašaj šuta iz igre; dok se šut koji je postignut uprkos faulu računa kao pogođen šut iz igre. Ofanzivna smetnja na obruču smatraće se izgubljenom loptom prema NBA pravilima i neće se tretirati kao pokušaj šuta iz igre. Oznake za tipove šuta, poput „polaganje“ ili „zakucavanje“, određuju isključivo provajderi statistike.
(iv) Prvi do
Opcija „Nijedan“ ne postoji. Tim ili igrač koji prvi dostigne ili premaši zadatu vrednost smatra se pobednikom. Ako to ne uspe nijedan tim/igrač, opklade se poništavaju. (Npr. „Koji tim prvi stiže do 120 poena?“ biće poništeno ako nijedan tim ne stigne do 120 pre kraja meča, ali će biti obrađeno ako bilo koji tim postigne 120 ili više.)
(v) Slobodno bacanje
Predviđa se koliko će slobodnih bacanja biti pogođeno u okviru određene serije, ili ishod pojedinačnog pokušaja (pogodak ili promašaj). Ako se slobodno bacanje ponavlja zbog prekršaja, opklada se obrađuje prema ishodu ponovljenog pokušaja.
(vi) Početno podbacivanje
Ako nijedan od navedenih igrača ne učestvuje u početnom skoku, sve opklade se poništavaju.
Ako dođe do prekršaja koji zahteva ponavljanje skoka, sve opklade ostaju važeće i primenjuju se na sledeći početni skok.
Pobednik početnog skoka određuje se na osnovu igrača čiji tim prvi stekne posed u napadu.To uključuje i situaciju kada igrač protivničkog tima prvi dodirne loptu, ali je prosledi igraču suprotnog tima – pobednik opklade biće igrač čiji tim prvi uspostavi posed u napadu.
Ponovna obrada opklada
Ukoliko statistika nije dostupna od strane provajdera mikro klađenja, ili postoji uverljiv dokaz da je obradu opklade pogrešno u skladu sa ovim dokumentom pravila, koristiće se zvanični sajt lige kao podrška za ponovnu obradu.
U slučaju da nema dostupnih podataka sa zvaničnog sajta lige za određeni događaj, može se koristiti video snimak kao konačna provera za donošenje odluke o ponovnoj obradi.
U slučaju da nije dostupan ni video snimak ni izvor sa sajta lige, prvobitna obrada opklade ostaje na snazi na osnovu podataka koje pruža provajder mikro statistike.
Ponovna obrada opklada je u isključivoj nadležnosti korisničke podrške kompanije Kero i zahteva uverljive dokaze.
Odložene, pomerene, prekinute ili napuštene utakmice
Ukoliko je utakmica prekinuta ili odložena, smatramo da je događaj završen i automatski poništavamo sve opklade i zatvaramo događaj. Zadržavamo pravo da poništimo opklade i u slučaju da od provajdera podataka dobijemo informaciju da je utakmica pomerena, otkazana ili prekinuta. Opklade na utakmice koje su odigrane pre zakazanog termina važe, pod uslovom da su postavljene pre novog početka.
Prekinute utakmice se smatraju nevažećim, osim ako ishod opklade već nije bio odlučen (npr. pobednik početnog skoka). Ako se prekinuta utakmica nastavi i završi u razumnom vremenskom roku od početka događaja, kako to utvrđuje provajder statistike, opklade ostaju važeće. U suprotnom, sve opklade se poništavaju osim onih koje su već rešene.
Ako se utakmica ponovo odigra u celosti, smatra se otkazanom, a sve opklade, osim onih koje su već rešene – biće poništene.